Friday, 11 January 2013

no title =.=

ape kaber semue? cehh, terikut kawan aku si Azza pulak. semester lepas lecturer aku baru balik dari Medan. lepas tu dah masuk kelas tu boleh pulak Azza tersasul tanye lecturer aku tu "APE KABER CIKJUE?" haha, riuh lah jugak kelas time tu dengar. yelah, tibe-tibe je tersasul cakap macam tu. comel kan? yeah, that's my friend :)

okey, berbalik pade tajuk... eh! i forgot that this entry had no title. sorry.. aku tak tahu nak buat title ape. dah lame kot tak updates blog. sibuk okey sibuk. bukannye sebab malas ke hape tapi sebab sibuk dengan kerja-kerja persatuan jabatan. yelah, memula dapat tanggaungjawab sebagai exco ni memang payah laa sikit nak bahagikan masa untuk itu and ini, hope lame-lame nanti aku boleh biasekan diri.

majlis perlancaran bagi persatuan jabatan untuk semester yang baru pun dah berlangsung beberapa hari yang lepas. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. kerja aku pulak bagi kelas cik jue dah start dah menulis-nulis. buat cerpen segala bagai. dulu time sekolah banyak aku buat novel rekaan tapi semuanya sampai sekerat jalan je. eh! ada satu je yang siap, satu je lah tapi itu pun endingnya macam bukan ending lagi je.. haha!

9 Januari haritu kelas cik jue, cik jue buat outdoor class. dia suruh ambik gambar sekeliling bagi mendapatkan inspirasi untuk buat novel. alah, dalam kolej je outingnye punn.. ngehe.. then lepas tu minggu lepas kena kemaskan studio. actually, yang muslimin lah yang banyak kemaskan, kami ni kaum muslimat ade jugak nolongnye tapi... hehehe... no more explaination :P

semalam kelas kajian television, masuk bilik tayangan tengok tv. pepagi bute lagi puan faiqah ajak tengok malaysia hari ini. dah habis tu tengok berita lepas tu tengok boboboi. kelakakan kitorang? konon nak tengok astro last-last puan tak bagi and suruh tengok TV1 dengan TV3 je. haha! hehh, itupun banyak soalan okey untuk rancangan yang kitorang tonton. perlu ulaskan isi penting. bagi boboboi pulak kena ulaskan apa yang positif dan negatif. sambil menyelam minum air laa bohhh.. kuikui~

okey, kejap lagi nak pergi kafe beli makanan. insyaAllah aku sambung balik nanti dengan entry yang ber'title' ye. nah ni gambar time outdoor class bersama cik jue :)


itulah lecturer aku, cik juwairiah hassan :)





with my sayang, Amira :)

No comments:

Post a Comment