Wednesday, 5 September 2012

Blog aku tanpa lagu atau muzik.. kenape?

haha, firstly aku nak cakap yang semalam aku nak update blog tapi aku terlupa sebabnye 1 bilik ralit sangat tengok cerita Mael Lambong :p ngeee~ tak berape menarik ceritanya tapi so far dapatlah buat kitorang ketawe jugak SIKIT. i minat Zizan ye you~ kihkih. suis pun dah dibaiki so hidup kami kembali senang.. :) alhamdulillah.. ;)

okay, mesti ade antare korang yang datang singgah blog aku ni tertanya-tanya kenape blog aku sunyi je. tak ade muzik sampingan or lagu kan? aku tak pandai nak masukkan lagu ke ape? oh! tidak sama sekali. bukan aku tak pandai tapi aku tengah fikir lagi muzik or lagu mane yang bunyinye santai je. tak terlalu keras and tak terlalu sedih. lagipun kan, aku terfikir camni, kalau aku masukkan lagu rock, mesti tak sesuai kalau cerita aku yang korang tengah bace time tu cerita sedih kan? mood nak mendalami cerita pun hilang nanti kan? lepas tu, kalau aku masukkan lagu sedih, kalau cerita aku yang korang tengah bace tu cerita happy mesti jadi tak kena pulak nak kongsi perasaan yang aku tengah rase tu kan?

haa~ bukannye aku tak reti masukkan lagu or tak nak masukkan tau! cume buat mase sekarang aku memang masih belum temui lagu santai yang aku suke. pemilihan lagu amat penting ye bagi aku. memang blog aku ni tak tahu lah sape yang akan bace tapi diri aku ni pun kekadang akan pening bile bace balik cerita sendiri kalau lagu tu tak sesuai dengan cerita.

well, kenape tak pakai music player yang boleh play/pause tu? sebabnye ianya sangat melecehkan bile aku terpakse men'copy' kod lagu ke dalam music player tu then kena pulak generate kodnye untuk dapatkan kod player lagu aku tu. aku malas ye buat mase sekarang nak cari lagu then nak generate kod pulak, sangat melecehkan bagi aku buat mase sekarang. buat korang yang bosan datang blog aku, aku minta maaf sangat-2 ye. papehal, memang syukran jazilan antum antumna semua yang sudi jugak bace walaupun ianya amat membosankan.. anyway, iloveyou all bloggers and my blogger folks yang datang menjenguk (~_*)






gadis ini yang menaip,

No comments:

Post a Comment