Saturday, 21 July 2012

Sesi memindahkan entry :D

yaww~ aku kembali lagi buat yang ke berapa kali entah harini. ngee~ aku dalam sesi memindahkan entry belog satu lagi ke dalam belog ni. aku masukkan yang aku rase nak masukkan jelah. belog satu lagi tu ayah aku suruh jadikan belog dalam bahasa inggeris. die suruh aku buat belog dwibahasa. kesian aku kan? aku rase memang belog tu jarang sikit kot aku buke dah kena updates dalam bahasa inggeris, poning kopalo den nak menyusun ayat. tapi itulah, kang ayah aku pantau tengok tak ade perkembangan naye pulak aku kan? papehal i'll try the best dalam mendominasikan kedue-2 belog aku :)

aku nak aktif dalam belog ke-2 ni lepas dah siap semuanya. start duduk kolej nanti aku memang nak aktiflah dalam berblogging macam dulu lagi. sejak aku delete belog lame tu, aku start kurang berblogging then sekarang rase macam dah ade balik ilham dalam penulisan ni buatkan perasaan best berblogging macam dulu tu muncul balik. :)

aku akui emang susah nak tarik orang ramai follow belog kite, tapi aku akan try berusaha lah biar ade yang minat nak bace entry aku. yang datang saje nak dropped by pun aku dah rase bersyukur sebab aku memang tak expect lah akan ade orang nak datang jenguk belog aku ni. HAHA! memang aku tak expect sejak dari ade belog lame tu pun lagi.. ngee~

papehal, aku nak sambung pindahkan entry-2 dari belog satu lagi ke belog ni :) buat sesiape yang sudi bace segale "kemengarutan" aku harini, memang aku hargai sangatlah ye. yang sudi follow tu pun, big thanks for you okayy! ;)











gadis ini yang menaip,

No comments:

Post a Comment