Saturday, 14 July 2012

merindui seorang SAHABAT :')

Syaidatul Aisya. sahabat aku, yang paling aku sayang. since form 4 kenal die sampailah sekarang, masih belum ade lagi someone yang boleh ganti tempat die sebagai sahabat sejati aku. and aku tak pernah berharap pun akan ade somebody ganti tempat die :')

tiap kali aku tinjau belog die. aku akan bace luahan hati die untuk aku yang die luahkan bulan Januari yang lepas. seriously, aku menangis tiap kali bace entry tu. aku terharu sangat and aku happy sangat sebab die still ingat kat aku walaupun kitorang dah lama berjauhan. walaupun aku menangis tiap kali bace entry tu, aku tetap nak bace tiap kali aku stalk belog die.

Sha, serius saye cakap yang saye rindu sangat kat awak. tiap kali saye ingat balik kenangan lame kite, saye mesti nanges wak. saye rindu nak lepak dengan awak, sebilik, serumah dengan awak. rindu nak jalan kaki pergi sekolah dengan awak. rindu nak naik motor sesame dengan awak. rindu nak buat everything together like the past with you, sayang!

korang bacelah entry yang die buat khas untuk aku ni, To My Dearest Twin tajuknye. yep, memang dulu ramai yang cakap kitorang macam kembar sebab kitorang selalu bersame. punye minat yang same. banyak jugak barang yang aku ade sebelum kenal die then tetibe time kenal die kitorang tergelak and terkejut sesame bile tengok barang-2 kitorang banyak yang same. jangan percaye die cakap aku cute ape semue tu sebab walau macam mana pun, die tetap yang paling cantik and cute dari aku :)

aku ingat lagi kitorang mule bertegur time kelas kitorang buat BBQ dekat Monica Bay. die dengan beberape lagi kawan-2 kitorang tumpang kereta aku. time tu die tengah couple dengan Iwan. lelaki yang tak pernah hargai die. tapi sekarang die dah ade prince charming die yang tersangatlah lebih baik and handsome dari si Iwan tu :) alhamdullillah and aku harap hubungan diorang kekal sampai bila-2.. AMIN..

kitorang start rapat pulak time dah lame kenal-2, keluar same-2, banyak pulak persamaan yang ade pade kitorang bile dah selalu bersame. bagi aku, satu kenangan pun sangat berharga untuk aku lupakan. time sekolah dulu, ade jugak sesetengah orang cakap die gedik kesnye die minat Cinta Laura. then aku tak nak die sedih, aku cakap "GEDIK LEBIH BAIK DARI HIPOKRIT" yep, sampai sekarang aku rase memang betul sebab sekurang-2nye die jadi diri sendiri, bukannye atas dasar lakonan untuk tarik perhatian sape-2.

kitorang pernah gaduh. selalu jugak gaduh. tapi tak pernah lame-2. paling lame time aku buat salah dalam hal personal die. time tu aku memang tersalah then ade something yang tarik perhatian aku untuk teruskan time tu. memang time tu die kecewa dengan aku and aku pun kecewa dengan ape yang aku dapat tahu, tapi semue tu tak dapat nak bandingkan langsung dengan kasih sanyang aku terhadap die. aku sayang sangat die. die memang satu-2nya kawan yang paling aku sayang.

family die aku dah anggap macam family aku sendiri dah. parents die pun aku panggil mak dengan ayah. start family aku pindah Puchong, aku stay Kemaman habiskan tingkatan 5 aku tinggal dekat rumah die. macam-2 hal yang dah kami lakarkan sebagai kenangan sepanjang tinggal sesame kat rumah die. adik-2 die semua lelaki, aku okey dengan diorang sebab adik-2 aku pun semuanya lelaki. kakak die study dekat UiTM Chendering, Terengganu so jarang balik rumah tapi kakak die memang baik lah. aku pun panggil kakak die kak long. :') rindunye setiap saat time bersame die dulu. rase rindu kali ni lebih daripada rindu Mr.Sayang tau! serius aku cakap memang aku rindu sangat dekat Sha :')

Woi Sha, saye sayang sangat kat awak tau. ni bukannye luahan hati seorang lesbian ke ape, tapi ni luahan hati seorang sahabat untuk awak. masuk ni dah 2 kali saye buat entry pasal awak. harap belog lame tu saye delete semua yang lepas-2 untuk jadi sumeone yang baru je jadi ade yang ni je. ngee~ saye harap lain kali kite ade mase untuk spend time together lagi. rindu kau gile-2 doe!

okey aa, aku sedih lah nak taip panjang-2 lagi. nanti lain kali kalau aku ade rase nak taip lagi pasal persahabatan aku dengan SI BANYAK CAKAP tu, aku sambung lah lagi ye :') rindu rindu rindu sangat kenangan dulu :')
















gadis ini yang menaip,

2 comments: